Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Poczta Polska dołącza do e-Izby!

Izba Gospodarki Elektronicznej od początku swojego istnienia realizuje kilkanaście projektów zarówno skierowanych do biznesu, jak i do konsumentów. Teraz w szeregi członkowskie e-Izby wstąpiła Poczta Polska, która podejmowała wcześniej współpracę z e-Izbą o charakterze projektowym.– Poczta współpracuje z Izbą Gospodarki Elektronicznej od samego początku jej istnienia, zrealizowaliśmy wspólnie kilka projektów, można więc powiedzieć że oficjalne przystąpienie do e-Commerce Polska było jedynie kwestią czasu – wyjaśnia Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. eCommerce w Poczcie Polskiej.Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu, w tym e-handlu. – Poczta Polska dla eCommerce to obecnie znacznie więcej niż usługi logistyczne, rozwijamy parasolową usługę, która łączy dystrybucję paczek z usługami finansowo-ubezpieczeniowymi oraz e-usługami – dodaje Cynowski.Poczta identyfikuje się z celami realizowanymi przez eIzbę, w tym koncentracji na rozwoju polskiej branży eCommerce. Przy wsparciu i zaangażowaniu członków e-Izby prowadzona jest kampania

Izba Gospodarki Elektronicznej od początku swojego istnienia realizuje kilkanaście projektów zarówno skierowanych do biznesu, jak i do konsumentów. Teraz w szeregi członkowskie e-Izby wstąpiła Poczta Polska, która podejmowała wcześniej współpracę z e-Izbą o charakterze projektowym.

? Poczta współpracuje z Izbą Gospodarki Elektronicznej od samego początku jej istnienia, zrealizowaliśmy wspólnie kilka projektów, można więc powiedzieć że oficjalne przystąpienie do e-Commerce Polska było jedynie kwestią czasu ? wyjaśnia Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. eCommerce w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu, w tym e-handlu. ? Poczta Polska dla eCommerce to obecnie znacznie więcej niż usługi logistyczne, rozwijamy parasolową usługę, która łączy dystrybucję paczek z usługami finansowo-ubezpieczeniowymi oraz e-usługami ? dodaje Cynowski.

Poczta identyfikuje się z celami realizowanymi przez eIzbę, w tym koncentracji na rozwoju polskiej branży eCommerce. Przy wsparciu i zaangażowaniu członków e-Izby prowadzona jest kampania społeczno- edukacyjna ?Kupuję w Internecie?, której zadaniem jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie i wygodne. Druga edycja akcji została ponownie objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Poczta Polska współpracowała z Izbą przy zeszłorocznej edycji ?Kupuję w Internecie?. To bardzo ważne i cenne, że w tworzenie podstaw merytorycznych zarówno dla branży, jak i konsumentów zaangażowani są eksperci mający doświadczenia z różnych gałęzi e-commerce ? komentuje Patrycja Sass?Staniszewska, Członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej

Członkowie e-Izby mogą bezpłatnie uczestniczyć w wydarzeniach organizowanych przez e-Izbę ? konferencjach, warsztatach, seminariach, zarówno jako uczestnicy, jak również prelegenci / paneliści. Dodatkowo wszyscy przedsiębiorcy zrzeszeni w szeregach e-Izby mają dostęp do najnowszych polskich i europejskich raportów badawczych.

Firmy zrzeszone w e-Izbie mają możliwość czynnego uczestnictwa w projektach e-Izby. Funkcjonuje 7 grup merytorycznych o różnych profilach ( promocja, edukacja, legislacja, dystrybucja i logistyka, e-usługi, e-badania, e-płatności), w ramach których przygotowane są rekomendacje prawne, programy szkoleniowe dla e-biznesu i konsumentów, akcje edukacyjne i promocyjne.

A to już wiesz?  Św. Mikołaj na aukcjach Allegro.pl

Więcej o e-Izbie: ecommercepolska.pl


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy