Wiercimy

Edelman Polska dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego

Warszawa, 11 kwietnia 2006 r. – Agencja Edelman Polska rozpoczęła współpracę z Zakładami Przemysłu Tłuszczowego S.A. w zakresie wprowadzenia na rynek przez firmę nowej margaryny Naturima – pierwszego produktu spożywczego w Polsce zawierającego olej z nasion wiesiołka dziwnego.  Trwająca od początku kwietnia kampania PR, jaką realizuje Edelman ma na celu budowanie świadomości nt. nowego produktu. Wprowadzeniu Naturimy na rynek towarzyszyć będą działania media relations oraz premiera produktu w postaci spotkania prasowego. Za działania promocyjne w formie animacji w punktach sprzedaży, kreację etykiety produktu oraz działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Banah Group. Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. to firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku tłuszczów roślinnych, zatrudniająca 781 osób (2005 r). Swój rodowód wywodzi od niewielkiej tłoczni nasion oleistych, która powstała w roku 1940, ale za oficjalną datę powstania przedsiębiorstwa uważa się 14 lipca 1951 roku.Dzięki rozbudowie potencjału produkcyjnego oraz aktywnej polityce marketingowej i handlowej

Warszawa, 11 kwietnia 2006 r. ? Agencja Edelman Polska rozpoczęła współpracę z Zakładami Przemysłu Tłuszczowego S.A. w zakresie wprowadzenia na rynek przez firmę nowej margaryny Naturima ? pierwszego produktu spożywczego w Polsce zawierającego olej z nasion wiesiołka dziwnego.  

Trwająca od początku kwietnia kampania PR, jaką realizuje Edelman ma na celu budowanie świadomości nt. nowego produktu. Wprowadzeniu Naturimy na rynek towarzyszyć będą działania media relations oraz premiera produktu w postaci spotkania prasowego. Za działania promocyjne w formie animacji w punktach sprzedaży, kreację etykiety produktu oraz działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Banah Group. 

Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. to firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku tłuszczów roślinnych, zatrudniająca 781 osób (2005 r). Swój rodowód wywodzi od niewielkiej tłoczni nasion oleistych, która powstała w roku 1940, ale za oficjalną datę powstania przedsiębiorstwa uważa się 14 lipca 1951 roku.

Dzięki rozbudowie potencjału produkcyjnego oraz aktywnej polityce marketingowej i handlowej przedsiębiorstwo zmieniło się z lokalnego dostawcy produktów tłuszczowych w producenta obejmującego swym zasięgiem rynki zbytu na terenie całej Polski. Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A. zajmują obecnie drugą pozycję wśród producentów margaryn konsumpcyjnych, oraz trzecią pozycję na rynku olejów konfekcjonowanych.

Firma posiada najszerszą ofertę na rynku tłuszczów roślinnych. Produkty markowe firmy, takie jak margaryny: Smakowita, Vita, Nova, Maryna, Masło Roślinne MR oraz oleje roślinne Bartek, Oliwier, Popularny stały się wyrobami znanymi i cenionymi przez konsumentów w całym kraju.

Nowa margaryna adresowana jest do osób, które dbają o zdrowie i świadomie wybierają produkty spożywcze. Ze względu na wysoką wartość odżywczą i wyjątkowy smak, Naturima jest polecana w codziennej zdrowej diecie. 

Edelman Inc. to największa niezależna, sieciowa agencja public relations na świecie. W czerwcu 2005 roku firma otworzyła swoje biuro w Warszawie. Tym samym, Polska jest pierwszym z dziesięciu państw, nowych członków Unii Europejskiej, w której Edelman ma własne biuro. Edelman Polska zatrudnia 21 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, zbrojeniowej, motoryzacyjnej, nowych technologii i dóbr szybko zbywalnych. Od stycznia 2006 roku powstał w firmie nowy dział relacji inwestorskich.

A to już wiesz?  Dzień Długu Ekologicznego, DDE 1 sierpnia

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy