Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

EUROPRODUKT 2003 dla mBanku

 EUROPRODUKT to ogólnopolski Program Promocyjno-Gospodarczy organizowany od 2000 roku. Program ten nagradza i promuje produkty, które ze względu na dobrą jakość, nowoczesną technologię, oraz bezpieczeństwo użytkowania zasługują na miano najlepszych.To kolejna nagroda, jaką mBank otrzymał za pionierski model bankowości elektronicznej. Najważniejszym wyróżnieniem dla mBanku w br. było otrzymanie prestiżowej nagrody Alicja 2003. Jurorzy konkursu nagrodzili mBank za Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – innowacyjną usługę, przyjazną społeczeństwu i korzystną dla budżetów domowych.mBank to pierwszy wirtualny Bank w Polsce. Powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej będąc postrzeganym jako bank internetowy. Model biznesowy mBanku ewoluuje, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku oraz w wygodny i przyjazny sposób. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w

 EUROPRODUKT to ogólnopolski Program Promocyjno-Gospodarczy organizowany od 2000 roku. Program ten nagradza i promuje produkty, które ze względu na dobrą jakość, nowoczesną technologię, oraz bezpieczeństwo użytkowania zasługują na miano najlepszych.

To kolejna nagroda, jaką mBank otrzymał za pionierski model bankowości elektronicznej. Najważniejszym wyróżnieniem dla mBanku w br. było otrzymanie prestiżowej nagrody Alicja 2003. Jurorzy konkursu nagrodzili mBank za Supermarket Funduszy Inwestycyjnych ? innowacyjną usługę, przyjazną społeczeństwu i korzystną dla budżetów domowych.

mBank to pierwszy wirtualny Bank w Polsce. Powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej będąc postrzeganym jako bank internetowy. Model biznesowy mBanku ewoluuje, ale zachowuje podstawowe wyróżniki ? mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku oraz w wygodny i przyjazny sposób. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości. Internet nie jest strategią działania mBanku, lecz narzędziem.

O sukcesie mBanku na rynku zdecydowała konkurencyjna i innowacyjna oferta, wygodny sposób komunikowania się oraz partnerskie traktowania Klienta i wysoka jakość obsługi.

Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. Obecnie z usług banku korzysta prawie 626 tys. osób. Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła 760 tys. Jednocześnie wartość depozytów to 2,7 mld zł.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  SFI zyskuje na przekór rynkowi

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy