Wiercimy

Korony Turystyki otrzymują?

Korony Turystyki otrzymują?
Nokia, Orange, Dell, Tom Tom, Canon, Sony, Nikon, Duracell i Casio – oto laureaci plebiscytu Korony Turystyki, wyłaniającego najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace. Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” nr 20 (październik/listopad) w nakładzie 70 000 egzemplarzy oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.Dwie statuetki przyznane zostały Orange, marce, która głosami większości czytelników magazynu „Polska Wita” zwyciężyła w kategoriach: najlepszy operator telefoniczny (33,3% głosów)

Nokia, Orange, Dell, Tom Tom, Canon, Sony, Nikon, Duracell i Casio – oto laureaci plebiscytu Korony Turystyki, wyłaniającego najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace.

Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” nr 20 (październik/listopad) w nakładzie 70 000 egzemplarzy oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Dwie statuetki przyznane zostały Orange, marce, która głosami większości czytelników magazynu „Polska Wita” zwyciężyła w kategoriach: najlepszy operator telefoniczny (33,3% głosów) i internet bezprzewodowy (19,6%). Dell wygrał w kategorii laptopy/notebooki (17,9%), a Nokia nie miała sobie równych w kategorii telefony (64,2%). Na turystycznych szlakach, zdaniem czytelników najlepiej spisują się aparaty fotograficzne Canon (25,1%), kamery Sony (59,4%) i lornetki Nikon (27,5%). Wśród nawigacji najczęściej wskazywano Tom Tom (22,9%), a w kategorii baterii markę Duracell (45,4%). Casio zwyciężyło zdecydowanie (46,8%) w kategorii zegarki turystyczne/sportowe.

W pozostałych kategoriach nagrodzono także: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Nike (plecaki), Nike (buty sportowe), Adidas (okulary sportowe/przeciwsłoneczne), Victorinox (noże/scyzoryki), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), Jeep (samochody terenowe/SUV), Volkswagen (samochody rodzinne), Suzuki ex aequo Yamaha (motocykle), Orlen (ulubiona stacja benzynowa), Thule (boxy/bagażniki dachowe), PZU (ubezpieczenia w podróży), Visa (karty kredytowe), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Novotel (hotele), Sphinx (restauracje), SPA Dr Irena Eris (spa), Knorr (dania instant), Żywiec (woda), Hortex (soki/napoje), Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne), Nivea (kosmetyki w podróży), Stoperan (leki na biegunkę), Ibuprom (leki przeciwbólowe) i Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia).

A to już wiesz?  Polityka ochrony danych osobowych

„Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem naszych czytelników, co pokazuje, że jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Planujemy rozwijać projekt Koron Turystyki i wierzymy, że dzięki niemu wzrośnie jakość usług i produktów turystycznych w naszym kraju” – mówi Monika Węgrzyn, redaktor naczelna magazynu „Polska Wita”.

Więcej informacji dotyczących plebiscytu znaleźć można na stronie www.polskawita.pl

 „Polska Wita” to dwumiesięcznik dla osób aktywnych, które chcą dzielić się z innymi tym, co w Polsce kochają najbardziej. Magazyn zawiera ciekawe artykuły profesjonalnych dziennikarzy, którzy pokazują nieznaną Polskę, proponują ciekawe sposoby na spędzenie wolnego czasu, podpowiadają, gdzie warto pojechać i co zobaczyć. Na łamach magazynu o swoich ukochanych miejscach w Polsce opowiadają również znane osoby. Magazyn „Polska Wita” to miejsca, ludzie, tradycje i inspiracje.

Polska Wita” jest również dostępna w Internecie. Pod adresem www.polskawita.pl znajduje się serwis społecznościowy dla miłośników podróży po Polsce. Wydawcą magazynu „Polska Wita” jest wydawnictwo Reader’s Digest.

 

Źródło Tarsago Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy