Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Stać Cię na Dom już po raz drugi z mBankiem

Stać Cię na Dom już po raz drugi z mBankiem
Już prawie 600 osób przyłączyło się do II edycji Akcji mBanku i miesięcznika Ładny Dom  - Stać Cię Na Dom. W jej ramach Uczestnicy mogą otrzymać kredyt hipoteczny oraz gotówkowy na atrakcyjnych warunkach.Akcja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się w kioskach październikowego wydania miesięcznika Ładny Dom z dodatkiem „Mieszkaj taniej”, przedstawiającym jej szczegóły i potrwa do 15 września 2007 roku. W ciągu niespełna miesiąca od startu, o kartę Uczestnika Akcji zawnioskowało już ponad 580 osób. W czasie trwania I edycji Stać Cię na Dom, do programu przyłączyło się blisko 8000 osób.Celem programu jest zachęcenie Polaków do budowy domów tanich w eksploatacji, wykorzystujących nowoczesne i bezpieczne technologie. Również osoby posiadające już domy, mogą dowiedzieć się, jak przeprowadzić remont, aby znacznie obniżyć koszty użytkowania. Na przestrzeni kolejnych

Już prawie 600 osób przyłączyło się do II edycji Akcji mBanku i miesięcznika Ładny Dom  – Stać Cię Na Dom. W jej ramach Uczestnicy mogą otrzymać kredyt hipoteczny oraz gotówkowy na atrakcyjnych warunkach.

Akcja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się w kioskach październikowego wydania miesięcznika Ładny Dom z dodatkiem ?Mieszkaj taniej?, przedstawiającym jej szczegóły i potrwa do 15 września 2007 roku. W ciągu niespełna miesiąca od startu, o kartę Uczestnika Akcji zawnioskowało już ponad 580 osób. W czasie trwania I edycji Stać Cię na Dom, do programu przyłączyło się blisko 8000 osób.

Celem programu jest zachęcenie Polaków do budowy domów tanich w eksploatacji, wykorzystujących nowoczesne i bezpieczne technologie. Również osoby posiadające już domy, mogą dowiedzieć się, jak przeprowadzić remont, aby znacznie obniżyć koszty użytkowania. Na przestrzeni kolejnych miesięcy, czytelnicy miesięcznika Ładny Dom będą mogli zapoznać się z kalkulacjami pokazującymi, czy opłaca im się wziąć większy kredyt i lepiej ocieplić dom, co pozwoli na obniżenie w przyszłości koszty ogrzewania. mBank, jako współorganizator Akcji, oferuje jej Uczestnikom preferencyjne
warunki mPLANu hipotecznego oraz KREDYTU gotówkowego.

Po sukcesie pierwszej edycji Stać Cię na Dom i niemalejącym zainteresowaniu czytelników Ładnego Domu, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową i udostępnić Uczestnikom Akcji możliwość zdobycia dodatkowych środków także na wyposażenie nowego domu, na atrakcyjnych warunkach. Dlatego Uczestnicy tej edycji mogą skorzystać z preferencyjnych warunków nie tylko kredytu hipotecznego ale też gotówkowego  ? mówi Joanna Chlebna z mBanku, odpowiedzialna za organizację Akcji. Dodatkowo Uczestnicy, którym udzielony zostanie kredyt na budowę lub zakup domu na kwotę ponad 150 000 zł, otrzymają w prezencie od mBanku roczną prenumeratę miesięcznika Ładny Dom ? dodaje.

Osoby biorące udział w Akcji mogą otrzymać preferencyjne kredyty:

  • mPLAN hipoteczny
    • Prowizja bankowa: 0 zł
    • Oprocentowanie w CHF:
      • 3,20% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
      • 3,00% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
      • 2,80% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)
    • Oprocentowanie w PLN:
      • 5,60% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
      • 5,40% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
      • 5,10% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)

Oprocentowanie wyliczone na podstawie stawek referencyjnych WIBOR 3M dla PLN i LIBOR 3M dla CHF z dnia 14.08.2006 + stała marża dla uczestników Akcji.

  • KREDYT gotówkowy
    • Oprocentowanie: 16,15%
    • Prowizja:
      • 1%; (Okres kredytowania: 3, 6, 10, 12 miesięcy)
      • 2% (Okres kredytowania: 18, 24, 36 miesięcy)
      • 3% (Okres kredytowania: 48, 60 miesięcy)
A to już wiesz?  Tauron popularniejszy od PZU?

Aby wziąć udział w akcji wystarczy wypełnić kupon zgłoszeniowy, zamieszczony w każdym numerze miesięcznika Ładnym Dom  i wysłać go na adres redakcji: ul. Czerska 8/10, Warszawa. Uczestnicy otrzymują w zamian:

  • Informator o Akcji;
  • Osobistą Kartę Uczestnika, która uprawnia do: ubiegania się o kredyty w
    mBanku na preferencyjnych warunkach i otrzymania gwarantowanych rabatów przy
    zakupie produktów partnerów Akcji.

Partnerami drugiej edycji Akcji Stać Cię na dom są: aereco wentylacja, Grohe Polska Sp. z o.o., Rockwool Polska Sp. z o.o., Saunier Duval, Velux Polska Sp. z o.o.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy