Srebrne Godło European Trusted Brands uzyskał lider e-commerce w Polsce, w rankingu przygotowywanym przez Reader´s Digest. Respondenci docenili markę Allegro.pl przede wszystkim za jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i znajomość potrzeb klienta.
– Bardzo cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez tak ogromną rzeszę badanych konsumentów. To dla nas potwierdzenie, że rozwijamy serwis zgodnie z potrzebami naszych Użytkowników- mówi Artur Brzęczkowski, szef działu marketingu.
Serwis uzyskał Srebrne Godło European Trusted Brands, przyznane przez polskich konsumentów, w kategorii firma internetowa.
– W tak określonej branży konkurencja jest ogromna, tym bardziej, że tyczy się ogółu firm internetowych, działających w różnych dziedzinach biznesu. Takie wyróżnienie jest tym bardziej dla nas powodem do dumy. Dziękujemy wszystkim Allegrowiczom, którzy darzą nas tak dużym zaufaniem ? dodaje Brzęczkowski.
Allegro.pl uzyskało najwyższe noty przede wszystkim za silny wizerunek i zaspokojenie potrzeb klienta. Oprócz tego respondenci cenią sobie jakość serwisu i jego wartość w stosunku do ceny.
European Trusted Brands to globalny sondaż przeprowadzany co roku, po raz piąty przez wydawnictwo Reader´s Digest. Jego cel to przede wszystkim wskazanie zaufania konsumentów do poszczególnych dziedzin życia. Badanie przeprowadzane jest w sumie w 14 europejskich krajach, a w tegorocznej edycji przeanalizowano ponad 25 tys. ankiet.
Więcej: Reader`s Digest
www.allegro.pl to lider e-commerce w Polsce. Z jego usług korzysta blisko 4,5 mln internautów. Miesięcznie odwiedza go 6 mln unikalnych Użytkowników, którzy mogą przebierać wśród 1,5 mln ofert