Wiercimy

Imago PR podsumowuje Krasnale

Imago PR podsumowuje Krasnale
Imago PR w ramach stałej współpracy z Fashion House Outlet Centre, zrealizowało kolejną edycję kampanii charytatywnej z udziałem Krasnali. Akcja „Uśmiech za kilometr” miała charakter międzynarodowy. Jej celem była pomoc finansowa dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci poprzez pozyskanie funduszy w związku z udziałem Belga Jana Demeyere, architekta sieci obiektów Fashion House, w jednym z pięciu największych charytatywnych maratonów świata – Flora London Marathon.Kluczowym elementem kampanii, obok video konferencji prasowych z maratończykiem, które odbyły się kolejno w Katowicach i Gdańsku, były aktywne działania Krasnali – od lata 2005 symbolu charytatywnych działań Fashion House. Krasnale uczestniczyły w cyklu happeningów w całej Polsce. Uwagę mediów zwróciły pikiety początkowo anonimowych Krasnali w Warszawie oraz w Katowicach, gdzie w Urzędzie Miasta Katowice postulowały za wydaniem zezwoleń na wyjazd do Londynu i dopingowanie Jana Demeyere na trasie maratonu. W wyniku katowickiej pikiety rzecznik Urzędu Miasta Katowcie w towarzystwie mediów wydał Krasnalom dowody „Rzeczpospolitej Krasnoludzkiej” uprawniające do przekraczania granic

Imago PR w ramach stałej współpracy z Fashion House Outlet Centre, zrealizowało kolejną edycję kampanii charytatywnej
z udziałem Krasnali. Akcja ?Uśmiech za kilometr? miała charakter międzynarodowy. Jej celem była pomoc finansowa dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci poprzez pozyskanie funduszy w związku z udziałem Belga Jana Demeyere, architekta sieci obiektów Fashion House, w jednym z pięciu największych charytatywnych maratonów świata ? Flora London Marathon.

Kluczowym elementem kampanii, obok video konferencji prasowych
z maratończykiem, które odbyły się kolejno w Katowicach i Gdańsku, były aktywne działania Krasnali ? od lata 2005 symbolu charytatywnych działań Fashion House.

Krasnale uczestniczyły w cyklu happeningów w całej Polsce. Uwagę mediów zwróciły pikiety początkowo anonimowych Krasnali
w Warszawie oraz w Katowicach, gdzie w Urzędzie Miasta Katowice postulowały za wydaniem zezwoleń na wyjazd do Londynu
i dopingowanie Jana Demeyere na trasie maratonu. W wyniku katowickiej pikiety rzecznik Urzędu Miasta Katowcie w towarzystwie mediów wydał Krasnalom dowody ?Rzeczpospolitej Krasnoludzkiej? uprawniające do przekraczania granic kraju.

Fundusze zebrane w czasie akcji zostały przeznaczone na rozbudowę ośrodka kolonijno-wypoczynkowego w Kaletach koło Tarnowskich Gór, wsparcie Centrum Działalności Charytatywnej w Warszawie oraz organizację letniego wypoczynku dla dzieci na Pomorzu.

?Krasnale dla Krasnali? ? pierwsza edycja akcji z udziałem Krasnali pozwoliła w wakacje 2005 roku zaistnieć Krasnalom w niemal wszystkich śląskich miastach. Krasnale pikietując w miejscach publicznych doprowadziły do sfinansowania ponad pół tysiąca wyprawek dla pierwszaków. Do akcji dołączył Wojewoda Śląski przeznaczając na podobne cele 200 tys. PLN.

Przyjaciołom Krasnali z Imago PR, z Rzecznikiem Prasowym Krasnali na czele, w ramach ostatniej edycji działań Krasnali pomagały agencje Mmd (na Mazowszu) i Event PR (na Pomorzu).

Szczegóły dotyczące przebiegu wszystkich edycji akcji Krasnali wraz ze zdjęciami można znaleźć na stronie internetowej www.krasnale.com.

Źródło Imago Public Relations. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Chmura publiczna na fali wznoszącej. Przychody w 2020 r. osiągną wartość ponad 266 mld dolarów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy