Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Konto Direct w ING – mobilnie, szybko, prosto

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct. Bank kontynuuje promocję konta przez pokazywanie zalet bankowości mobilnej. Nowe spoty koncentrują się na podkreśleniu szybkości bankowania przez telefon.Świat przyśpiesza w ogromnym tempie. Żyjemy w kulturze nanosekundy. Widzimy to także w branży finansowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce była dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Nasza aplikacja ING BankMobile na smartfony i tablety została do tej pory ściągnięta już ponad 575 tys. razy - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75% naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania. Gdy telefon się znajdzie, jest już prosto i

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct. Bank kontynuuje promocję konta przez pokazywanie zalet bankowości mobilnej. Nowe spoty koncentrują się na podkreśleniu szybkości bankowania przez telefon.

Świat przyśpiesza w ogromnym tempie. Żyjemy w kulturze nanosekundy. Widzimy to także w branży finansowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce była dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Nasza aplikacja ING BankMobile na smartfony i tablety została do tej pory ściągnięta już ponad 575 tys. razy – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75% naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania. Gdy telefon się znajdzie, jest już prosto i szybko, co Marek Kondrat puentuje słowami:  ?Nie wiemy ile zwykle szukasz telefonu, ale wiemy ile trwa bankowanie przez telefon. Krótko? ? dodaje Barbara Pasterczyk.

Pierwszy z serii przygotowanych filmów dostępny jest na profilu banku w serwisie YouTube.

Aplikacja na telefon ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Aplikacja jest dostępna na systemy Android, iOS, Windows Phone 8 oraz BlackBerry 10. Więcej informacji na stronie: http://www.ingbank.pl/mobile.

Konto Direct to wielofunkcyjne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:

  • 0 zł za prowadzenie rachunku (z wyjątkiem wpłat/ wypłat gotówki i przelewów w oddziałach banku), 
  • 0 zł za przelewy krajowe w PLN przez Internet na rachunek w innym banku w kraju (z wyjątkiem przelewów typu SORBNET, Express ELIXIR),
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju,
  • 0 zł za użytkowanie kart Visa zbliżeniowa lub Debit Mastercard zbliżeniowa (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 200 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca).
A to już wiesz?  Świąteczne mRabatki

Tytuł kampanii: Konto Direct – mobilnie, szybko, prosto

Czas trwania: od 27 lipca

Narzędzia:

  • TV: 30? i 15? spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: kampania wizerunkowa (display i video) na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych
  • Kino: od 29.08
  • Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki: od 18.08.

Kreacja: Brain

Realizacja animacji: Alvernia Content

Media: Lowe Media

Kreacje internetowe: GoldenSubmarine


dostarczył infoWire.pl

Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy