Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

NetPress bardziej przyjazny użytkownikom

W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowej z czytelnikami prasy w formacie zinio.Zbierane przez ponad rok doświadczenia oraz przeprowadzone przez firmę Bettersite testy użyteczności, pozwoliły stworzyć system łączący dwa elementy kluczowe dla osób robiących zakupy w sieci: prostotę funkcjonowania z poczuciem bezpieczeństwa. Nowością w NetPress jest również możliwość płacenia sms-em. Dodanie tej formy płatności ma na celu zwiększenie sprzedaży egzemplarzowej oraz aktywizację młodszych klientów, którzy nie posiadają jeszcze kont bankowych.Ze względu na zwiększającą się ofertę kiosku (ponad 70 tytułów prasowych i 40 e-booków), zmodyfikowany został także system komunikacji z użytkownikami. Czytelnicy e-prasy mogą zapisywać się na newslettery

W największym polskim kiosku z prasą elektroniczną, www.netpress.pl, wprowadzono szereg udogodnień dla klientów. Najnowsze modyfikacje w serwisie polegają na uproszczeniu procesu zakupowego i usprawnieniu komunikacji e-mailingowej z czytelnikami prasy w formacie zinio.

Zbierane przez ponad rok doświadczenia oraz przeprowadzone przez firmę Bettersite testy użyteczności, pozwoliły stworzyć system łączący dwa elementy kluczowe dla osób robiących zakupy w sieci: prostotę funkcjonowania z poczuciem bezpieczeństwa. Nowością w NetPress jest również możliwość płacenia sms-em. Dodanie tej formy płatności ma na celu zwiększenie sprzedaży egzemplarzowej oraz aktywizację młodszych klientów, którzy nie posiadają jeszcze kont bankowych.

Ze względu na zwiększającą się ofertę kiosku (ponad 70 tytułów prasowych i 40 e-booków), zmodyfikowany został także system komunikacji z użytkownikami. Czytelnicy e-prasy mogą zapisywać się na newslettery dotyczące ofert specjalnych i promocji z interesujących ich kategorii tematycznych. ?Skutkiem ubocznym dynamicznego rozwoju e-mailingu jako narzędzia marketingowego jest to, że internauci są coraz częściej zasypywani niechcianą korespondencją. Musimy mieć pewność, że nasi klienci otrzymują dokładnie takie informacje, jakich sobie faktycznie życzą? podkreśla Piotr Gołębiowski, marketing manager NetPress.

Od maja ubiegłego roku, kiedy to uruchomiono testową wersję serwisu www.netpress.pl, zamówionych zostało ponad 100 tysięcy e-wydań polskich gazet i czasopism w formacie zinio. W związku ze stale zwiększającą się ofertą liczba ta dynamicznie rośnie. Tylko w ubiegłym tygodniu w kiosku pojawiło się 5 czasopism z serii ?C?, kierowanych do wyższej kadry menedżerskiej.

## NetPress

Wyłączny partner Zinio Systems Inc., światowego lidera w branży elektronicznych czasopism, w Polsce. Wydawnictwa współpracujące z NetPress to m.in. Bonnier Business Polska, IDG Poland, Spółdzielnia Pracy Polityka, Infor Manager, Dom Prasowy. System Zinio, zachowując podstawowe cechy wersji drukowanej, takie jak układ strony, treść i reklamy, pozwala również na przeszukiwanie tekstów, archiwizację wydań oraz korzystania z odsyłaczy, co czyni przygodę z cyfrową prasą w pełni interaktywną. NetPress w całości należy do Zakładów Graficznych TAURUS Sp. z o.o.
www.netpress.pl

A to już wiesz?  Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych

 

Źródło NetPress Digital Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy