Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Nowa komunikacja wizualna Domino?s Pizza

Nowa komunikacja wizualna Domino?s Pizza
Międzynarodowa sieć Domino’s Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony www.entuzjascipizzy.pl opiera się na haśle reklamowym „Świat się kręci wokół pizzy”.Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków - z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Właśnie dlatego Domino’s Pizza zmienia się dla polskiego konsumenta i przedstawia nowe rozwiązania graficzne, których celem jest podkreślenie wysokiej jakości produktu.Nowa komunikacja bazuje na budzących pozytywne skojarzenia elementach graficznych – wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy Domino’s. Jasne, żywe kolory i czytelne opisy pozwalają lepiej dotrzeć do prawdziwego fana Domino’s Pizza – młodej i aktywnej osoby, która oczekuje szybkiej dostawy pizzy o najwyższej jakości.„Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko

Międzynarodowa sieć Domino?s Pizza zmienia komunikację wizualną, dostosowując ją do wymagań polskiego konsumenta. Koncepcja nowego wyglądu pudełek na pizzę, ulotek, menu oraz strony www.entuzjascipizzy.pl opiera się na haśle reklamowym ?Świat się kręci wokół pizzy?.

<

p>Pizza to jedno z ulubionych dań Polaków – z szacunków wynika, że rocznie wydajemy na nią 2,9 miliarda złotych. Właśnie dlatego Domino?s Pizza zmienia się dla polskiego konsumenta i przedstawia nowe rozwiązania graficzne, których celem jest podkreślenie wysokiej jakości produktu.

Nowa komunikacja bazuje na budzących pozytywne skojarzenia elementach graficznych ? wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy Domino?s. Jasne, żywe kolory i czytelne opisy pozwalają lepiej dotrzeć do prawdziwego fana Domino?s Pizza ? młodej i aktywnej osoby, która oczekuje szybkiej dostawy pizzy o najwyższej jakości.

?Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko stworzenie spójnej koncepcji wyglądu nowej strony internetowej, pudełek na pizzę, menu oraz materiałów reklamowych ? drukowanych oraz udostępnianych online, ale przede wszystkim ocieplenie wizerunku marki. Jesteśmy marką globalną, dlatego też uwzględnianie specyfiki lokalnej jest wyjątkowo ważnym elementem naszej strategii? ? powiedział Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska.

Komunikacja wizualna została w całości przygotowana w Polsce przez agencję Brands Alive.

Źródło Domino’s Pizza. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Imago PR mówi MY SOM STOND

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy