Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Cztery pory roku kobiecej urody

Cztery pory roku kobiecej urody
Cztery pory roku – to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły pracownice firmy Rossmann, a samo zainteresowanie udziałem w sesji zdjęciowej, jak zawsze było bardzo duże – w sumie zgłosiło się ok. 200 chętnych pań  z całej Polski.– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu firmy Rossmann.Wiosna, lato, jesień i zima, a w odniesieniu do nich dwanaście kobiet prezentujących różne odsłony makijażu, na każdą porę roku. Danej aurze zostały zadedykowane trzy niesamowite stylizacje.Dla wszystkich modelek udział w profesjonalnej sesji był wyjątkową i niezapomnianą przygodą. Wyróżnienie to spotkało jedynie dwanaście spośród wszystkich pracujących w Rossmannie kobiet.– Już po raz drugi miałem przyjemność robić zdjęcia do kalendarza firmy Rossmann. Tym razem konwencją

Cztery pory roku ? to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły pracownice firmy Rossmann, a samo zainteresowanie udziałem w sesji zdjęciowej, jak zawsze było bardzo duże ? w sumie zgłosiło się ok. 200 chętnych pań  z całej Polski.

<

p>? Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji ? mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu firmy Rossmann.

Wiosna, lato, jesień i zima, a w odniesieniu do nich dwanaście kobiet prezentujących różne odsłony makijażu, na każdą porę roku. Danej aurze zostały zadedykowane trzy niesamowite stylizacje.

Dla wszystkich modelek udział w profesjonalnej sesji był wyjątkową i niezapomnianą przygodą. Wyróżnienie to spotkało jedynie dwanaście spośród wszystkich pracujących w Rossmannie kobiet.

? Już po raz drugi miałem przyjemność robić zdjęcia do kalendarza firmy Rossmann. Tym razem konwencją artystyczną była prezentacja czterech pór roku w kobiecym makijażu. Jestem bardzo zadowolony z efektu finalnego. Należy jednak podkreślić, że sukces kalendarza to w dużej mierze zasługa głównych bohaterek, które na planie zdjęciowym zachowywały się jak profesjonalne modelki. Były bardzo zaangażowane, pracowite, a do swojego zadania podeszły z entuzjazmem. Widać było, że udział w sesji sprawia im dużą przyjemność, co też udało nam się bez wątpienia uchwycić na zdjęciach ? mówi Wojciech Olszanka, fotograf sesji.

W tym roku niespodzianką dla posiadaczy kalendarza są zawarte w nim praktyczne informacje dotyczące tego, w jaki sposób dobierać makijaż do danego typu urody, a wszystko pokazane na  przejrzystych graficznych szkicach.

Kulisy produkcji kalendarza można znaleźć na oficjalnym profilu Rossmanna na portalu Pinterest. Sesja making-off, a także zdjęcia z drukarni dostępne są pod adresem: www.pinterest.com/rossmannpolska.

A to już wiesz?  Liderboard Panoramiczny na www.idg.pl

Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka. Koncepcję makijażu przygotowała Marianna Jurkiewicz, a za stylizację włosów odpowiedzialny był Kacper Rączkowski ? oboje z agencji D?Vision Art. Stylizacja paznokci ? Monika Klaybor.

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy