Wiercimy

Serwis Concierge ? wyjątkowe usługi dla posiadaczy kart BRE Banku

Od 1 maja br. klienci korporacyjni oraz Private Banking, posługujący się kartami BRE Banku mogą korzystać z Serwisu Concierge – pakietu informacyjno-organizacyjnego, dostępnego 24 h na dobę, który pozwala m.in. na: ● zaaranżowanie dla Klienta dowolnej usługi, ● skorzystanie z serwisu awaryjnego w razie problemów technicznych w domu lub samochodzie, ● uzyskanie informacji o podróżach, turystyce, rozrywce, służbie zdrowia itp.  Aby skorzystać z usługi wystarczy by posiadacz karty BRE Banku zadzwonił pod numer telefonu: +48 (22) 570 47 34 i zlecił wykonanie określonego zadania koordynatorowi pomocy z serwisu Consierge, który zajmie się organizacją niezbędnych świadczeń. Do tej pory z Pakietu usług Concierge mogli korzystać wyłącznie posiadacze prestiżowych kart kredytowych Private Banking.Serwis jest bezpłatny, natomiast koszty usług pokrywa użytkownik karty.  Organizacja usługSerwis Concierge zawiera unikalny pakiet organizacyjno – rezerwacyjny. Na życzenie Klienta świadczone są takie usługi jak:organizacja dostawy, pod wskazany przez Klienta adres, np. biletów na wybrany koncert, mecz czy spektakl, kwiatów lub innych

Od 1 maja br. klienci korporacyjni oraz Private Banking, posługujący się kartami BRE Banku mogą korzystać z Serwisu Concierge ? pakietu informacyjno-organizacyjnego, dostępnego 24 h na dobę, który pozwala m.in. na: ? zaaranżowanie dla Klienta dowolnej usługi, ? skorzystanie z serwisu awaryjnego w razie problemów technicznych w domu lub samochodzie, ? uzyskanie informacji o podróżach, turystyce, rozrywce, służbie zdrowia itp.  

Aby skorzystać z usługi wystarczy by posiadacz karty BRE Banku zadzwonił pod numer telefonu: +48 (22) 570 47 34 i zlecił wykonanie określonego zadania koordynatorowi pomocy z serwisu Consierge, który zajmie się organizacją niezbędnych świadczeń. Do tej pory z Pakietu usług Concierge mogli korzystać wyłącznie posiadacze prestiżowych kart kredytowych Private Banking.
Serwis jest bezpłatny, natomiast koszty usług pokrywa użytkownik karty.  

Organizacja usług
Serwis Concierge zawiera unikalny pakiet organizacyjno ? rezerwacyjny. Na życzenie Klienta świadczone są takie usługi jak:

  • organizacja dostawy, pod wskazany przez Klienta adres, np. biletów na wybrany koncert, mecz czy spektakl, kwiatów lub innych zakupów,
  • organizacja wypoczynku w wybranym miejscu na świecie (rezerwacja hotelu, pensjonatu, wycieczki, biletów lotniczych, kolejowych itp.),
  • dokonanie rezerwacji w wybranej restauracji, klubie sportowym, centrum biznesowym, stacji obsługi pojazdów itp.

Serwis awaryjny
Serwis awaryjny pozwala na szybkie i profesjonalne rozwiązanie problemów technicznych w domu lub w samochodzie. Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer, a doświadczeni specjaliści doradzą, jak najlepiej i najszybciej usunąć awarię. Specjaliści Europ Assistance pomogą Klientowi w wyszukaniu sprawdzonego warsztatu naprawczego, pomocy drogowej, wypożyczalni samochodów czy też należących do sieci Assistance: hydraulika, elektryka, ślusarza lub szklarza, a w razie potrzeby – umówią z odpowiednim specjalistą. Użytkownicy mogą płacić przez telefon za usługę kartą BRE Banku.
 

Usługi informacyjne
W ramach usług informacyjnych Kliencie BRE Banku, bez zbędnej utraty czasu, otrzymują szybki dostęp do informacji:

  • o służbie zdrowia (np. adresy i godziny pracy aptek, placówek medycznych),
  • o rozrywkach (np. repertuar kin, teatrów, informacje o koncertach, adresy klubów),
  • sportowych (np. informacje o rozgrywkach sportowych i ich wynikach),
  • o podróżach i turystyce (np. informacje o klimacie w danym kraju, obowiązkowych szczepieniach, wizach, atrakcjach turystycznych),
  • samochodowych (np. informacje nt. sugerowanych połączeń i objazdów, lokalizacji najbliższej stacji benzynowej lub warsztatu samochodowego).
A to już wiesz?  Centra Finansowe mBanku

Eksperci, którym można zaufać?
Serwis Concierge jest organizowany przez Europ Assistance Polska ? część międzynarodowej Grupy będącej twórcą idei assistance oraz lidera usług natychmiastowej, kompleksowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdym miejscu na świecie.  

Rocznie Europ Assistance interweniuje w około 7,5 miliona spraw, obejmując ochroną ponad 100 milionów osób w przeszło 200 krajach na 5 kontynentach i posiadając sieć współpracowników i podwykonawców liczącą ponad 400 tysięcy podmiotów.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy