Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Wirtualny Sprzedawca doradcą właścicieli sklepów internetowych

Wirtualny Sprzedawca doradcą właścicieli sklepów internetowych
e-SCREEN to jedna z trzech e-usług dla właścicieli sklepów internetowych oferowana przez platformę internetową Wirtualny Sprzedawca. To automatyczny doradca biznesowy, który stale i na bieżąco analizuje procesy sprzedażowe w sklepie online, dostarcza kompleksowej wiedzy i sugeruje rozwiązania, które mogą wpłynąć na poprawę jego efektywności. Dzięki e-SCREEN właściciele sklepów internetowych zyskują wiedzę, która pozwala im podejmować trafne decyzje biznesowe. Ta e-usługa służy przede wszystkim badaniu, jak różne czynniki, np. geolokalizacja klientów, słowa kluczowe i miejsca, które generują najwięcej odwiedzin, czy status użytkowników, wpływają na konwersję sprzedaży.Po co analizować te informacje? Żeby zarabiać więcej. 70% rezygnacji z zakupów w sklepie internetowych następuje na etapie koszyka. Utrzymanie klienta jest ośmiokrotnie tańsze niż pozyskanie nowego, dlatego warto wiedzieć, którzy z klientów powracają i lojalizować ich za pomocą ofert spersonalizowanych. Na podniesienie skuteczności działań promocyjnych wpływa analiza konwersji w zależności od źródła pochodzenia klienta

e-SCREEN to jedna z trzech e-usług dla właścicieli sklepów internetowych oferowana przez platformę internetową Wirtualny Sprzedawca. To automatyczny doradca biznesowy, który stale i na bieżąco analizuje procesy sprzedażowe w sklepie online, dostarcza kompleksowej wiedzy i sugeruje rozwiązania, które mogą wpłynąć na poprawę jego efektywności.

Dzięki e-SCREEN właściciele sklepów internetowych zyskują wiedzę, która pozwala im podejmować trafne decyzje biznesowe. Ta e-usługa służy przede wszystkim badaniu, jak różne czynniki, np. geolokalizacja klientów, słowa kluczowe i miejsca, które generują najwięcej odwiedzin, czy status użytkowników, wpływają na konwersję sprzedaży.

Po co analizować te informacje? Żeby zarabiać więcej. 70% rezygnacji z zakupów w sklepie internetowych następuje na etapie koszyka. Utrzymanie klienta jest ośmiokrotnie tańsze niż pozyskanie nowego, dlatego warto wiedzieć, którzy z klientów powracają i lojalizować ich za pomocą ofert spersonalizowanych. Na podniesienie skuteczności działań promocyjnych wpływa analiza konwersji w zależności od źródła pochodzenia klienta (adWords, odwołania z innych witryn, portale społecznościowe).

e-SCREEN monitoruje zachowania klientów na stronie sklepu internetowego, analizuje statystyki i dostarcza informacji m.in. o liczbie i wartości zakupów, a także liczbie powracających klientów. System generuje raporty dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, w których bada dowolnie wybrane przez niego czynniki. Korzystając z e-SCREEN właściciel sklepu zyskuje pełną wiedzę o swoich klientach, wie, w jaki sposób poruszają się po jego witrynie, co kupują, ile czasu spędzają na stronie, itp. Te informacje pozwalają na efektywne zarządzanie zmianami ? znając słabe punkty swojej witryny, właściciel sklepu może wyeliminować błędy i zwiększyć zyski.

Platforma Wirtualny Sprzedawca to wyjątkowy pomocnik dla każdego właściciela sklepu internetowego. System oferuje dostęp to trzech komplementarnych e-usług stworzonych z myślą o wspieraniu rozwoju sklepów internetowych i poprawianiu ich efektywności. e-SEO, e-TEST i e-SCREEN to rozwiązania, które wspomagają proces pozycjonowania stron internetowych oraz optymalizacji sprzedaży.  Projekt Wirtualny Sprzedawca jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

A to już wiesz?  10% rynku dla SFI

www.WirtualnySprzedawca.pl

Źródło Espresso 77 Communications / martabarlak.com. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy