Wiercimy

Bezprowizyjne wpłaty do mBanku

mBank rozszerza w mKioskach sieć bezprowizyjnych bankomatów depozytowych.Obecnie działa już dziesięć bankomatów depozytowych, a już wkrótce będą one znajdować się w każdym mKiosku. Dzięki bankomatom depozytowym, Klienci mBanku mogą bez prowizji zdeponować gotówkę na swoich rachunkach. Wpłaty księgowane są już nawet po 20 minutach – maksymalny czas od wpłaty do księgowania to godzina.Obecnie na terenie całego kraju - w centrach handlowych - funkcjonuje już dziewiętnaście mKiosków. Docelowo ma ich być około sześćdziesięciu. Korzystający z mKiosków mogą w nich składać wnioski o karty płatnicze i kredytowe oraz zakładać rachunki. Mają oni również pełen dostęp do obsługi konta w mBanku przez Internet i mLinię. Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBanku jest do dyspozycji Klientów w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę. Na terenie każdego Centrum Handlowego znajduje się również bankomat sieci Euronet, gdzie Klienci mBanku mogą

mBank rozszerza w mKioskach sieć bezprowizyjnych bankomatów depozytowych.

Obecnie działa już dziesięć bankomatów depozytowych, a już wkrótce będą one znajdować się w każdym mKiosku. Dzięki bankomatom depozytowym, Klienci mBanku mogą bez prowizji zdeponować gotówkę na swoich rachunkach. Wpłaty księgowane są już nawet po 20 minutach ? maksymalny czas od wpłaty do księgowania to godzina.

Obecnie na terenie całego kraju – w centrach handlowych – funkcjonuje już dziewiętnaście mKiosków. Docelowo ma ich być około sześćdziesięciu. Korzystający z mKiosków mogą w nich składać wnioski o karty płatnicze i kredytowe oraz zakładać rachunki. Mają oni również pełen dostęp do obsługi konta w mBanku przez Internet i mLinię. Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBanku jest do dyspozycji Klientów w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę. Na terenie każdego Centrum Handlowego znajduje się również bankomat sieci Euronet, gdzie Klienci mBanku mogą bezprowizyjnie wypłacić gotówkę.

Bankomaty depozytowe znajdą się także w wybranych Centrach Finansowych (m. in. w Warszawie, Łodzi i Poznaniu), które stanowią odzwierciedlenie serwisu internetowego mBanku w świecie rzeczywistym. mBank otworzył już dziewięć Centrów Finansowych i Kredytowych. Ich celem jest ułatwienie Klientom dopełniania formalności związanych z wnioskowaniem o produkty kredytowe. Ponadto Centra Finansowe i mKioski pełnią funkcję informacyjną i doradczą.

mKiosk to:

  • dwa stanowiska internetowe, dzięki którym Klienci mają zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy,
  • dwa stanowiska telefoniczne, dzięki którym klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią, bez konieczności wybierania numeru. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą Automatycznego Teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora.
  • bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku (w mKiosku, lub na terenie centrum handlowego)
  • bankomat depozytowy, dzięki któremu można bez prowizji wpłacać gotówkę do mBanku.

Dodatkowo w mKioskach Klienci mBanku mogą ubiegać się o KREDYT ratalny plus.

A to już wiesz?  Ogród, taras, balkon – czyli wiosna tuż tuż

Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Model biznesowy mBanku zachowa podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Projekt obecności w świecie rzeczywistym jest prowadzony w celu zminimalizowania ograniczeń oraz barier dla Klientów, związanych z wpłatą gotówki do mBanku, zaciąganiem kredytów i darmową obsługą rachunków przez Internet i telefon. Strategia funkcjonowania mBanku jest nadal nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy.

http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.html

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy