Wiercimy

Domino?s Pizza drugi rok z rzędu z tytułem ?Chain of The Year?

Domino?s Pizza drugi rok z rzędu z tytułem ?Chain of The Year?
Sieć Domino’s Pizza po raz kolejny została uhonorowana tytułem ‘Chain of The Year’, przyznawanym przez Pizza Today Magazine. Ten wiodący, amerykański magazyn branżowy już drugi rok z rzędu i po raz trzeci na przełomie kilku lat nagrodził markę Domino’s Pizza zaszczytnym tytułem ‘Chain of The Year’ (Sieć Roku). Tytuł ten to m.in. wyraz uznania dla rozpoczętego pod koniec 2009 roku procesu zmian w Domino’s na świecie, który odbywa się pod hasłem 'Inspired New Pizza’.  ”Nagroda przyznawana przez magazyn Pizza Today wiele dla nas znaczy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że otrzymaliśmy ją drugi rok z rzędu." – powiedział Patrick Doyle, President i CEO Domino’s Pizza. "Jesteśmy bardzo dumni, że nasi klienci odkrywają na nowo Domino's i doceniają nasze starania, by zawsze słuchać ich potrzeb i doskonalić ofertę.”Rok 2010 był przełomowy dla Domino’s Pizza na świecie. Był to nie tylko rok, w który marka Domino’s obchodziła swoje 50 urodziny. To również okres, w którym miało miejsce wiele istotnych wydarzeń, m.in. uroczyste otwarcie 9000 lokalu, czy też uzyskanie

Sieć Domino’s Pizza po raz kolejny została uhonorowana tytułem ‘Chain of The Year’, przyznawanym przez Pizza Today Magazine.

Ten wiodący, amerykański magazyn branżowy już drugi rok z rzędu i po raz trzeci na przełomie kilku lat nagrodził markę Domino’s Pizza zaszczytnym tytułem ‘Chain of The Year’ (Sieć Roku). Tytuł ten to m.in. wyraz uznania dla rozpoczętego pod koniec 2009 roku procesu zmian w Domino’s na świecie, który odbywa się pod hasłem 'Inspired New Pizza’.  

”Nagroda przyznawana przez magazyn Pizza Today wiele dla nas znaczy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że otrzymaliśmy ją drugi rok z rzędu.” – powiedział Patrick Doyle, President i CEO Domino’s Pizza. „Jesteśmy bardzo dumni, że nasi klienci odkrywają na nowo Domino’s i doceniają nasze starania, by zawsze słuchać ich potrzeb i doskonalić ofertę.”

Rok 2010 był przełomowy dla Domino’s Pizza na świecie. Był to nie tylko rok, w który marka Domino’s obchodziła swoje 50 urodziny. To również okres, w którym miało miejsce wiele istotnych wydarzeń, m.in. uroczyste otwarcie 9000 lokalu, czy też uzyskanie imponującego wyniku – 1 miliard dolarów obrotu – w transakcjach sprzedaży on-line.

„Tytuł ‘Sieć Roku’, nadany przez ten znany, specjalistyczny magazyn jakim jest Pizza Today Magazine, to potwierdzenie wysokiej jakości marki Domino’s Pizza. Doskonała, przygotowywana z najlepszych składników pizza w połączeniu z błyskawiczną dostawą to koncept Domino’s, który doceniany jest przez klientów na całym świecie. Tym bardziej cieszymy się, że zdecydowaliśmy się wprowadzić tę markę na polski rynek.” – powiedział Maciej Jania, Dyrektor Zarządzający DP Polska S.A.

***

Informacje o Domino’s Pizza

Domino’s Pizza w Polsce

Pierwszy w Polsce lokal amerykańskiej sieci Domino’s Pizza został otwarty 28 lutego w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 26c. Właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku jest DP Polska SA. Spółka należy do DP Poland PLC, firmy notowanej na londyńskiej giełdzie, co daje jej stabilne podstawy finansowe do dalszego rozwoju.
Założycielami DP Polska SA są twórcy coffeeheaven, największej w Europie Środkowej sieci kawiarni, która w Polsce okazała się wielkim sukcesem.

A to już wiesz?  Panele tapicerowane Mollis debiutują na targach Warsaw Home 2019

Koncept

Domino’s Pizza to jedyna marka pizzerii w Warszawie, która specjalizuje się w dostawie pizzy na zamówienie. Lokale w Polsce, podobnie jak wszystkie pizzerie Domino’s Pizza na całym świecie, z uwagi na profil działalności i główną ideę marki opartą na realizacji zamówień z dostawą i na wynos, charakteryzują się niedużą przestrzenią przeznaczoną dla klientów. Obszar dostaw określany jest w taki sposób, aby pizza mogła zostać dowieziona gorąca i w idealnym stanie maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, przy zachowaniu najwyższych norm bezpieczeństwa kierowców.

Oferta

Pizza Domino’s wypiekana w temperaturze 450 stopni przygotowywana jest z najwyższej jakości składników, których podstawą są polskie wędliny, sery i warzywa. Doskonały smak pizzy Domino’s to przede wszystkim zasługa świeżego, ręcznie wyrabianego ciasta, sera mozzarella, sosu pomidorowego z dodatkiem aromatycznych ziół oraz starannie dobranych składników. W ofercie Domino’s Pizza, oprócz pizzy, znaleźć można również dodatki, takie jak soczyste skrzydełka z kurczaka, serowe paluszki chlebowe, sałatki, desery i zimne napoje Coca-Coli. Klienci mogą również skomponować i zamówić pizzę według własnego pomysłu. 

Zamówienia

Dla wygody klientów zamówienia w Domino’s Pizza można składać telefonicznie, przez internet (na stronie www.dominospizza.pl) lub bezpośrednio w lokalu.

Załoga

Dla Domino’s Pizza, oprócz wysokiej jakości oferowanych produktów i szybkiej dostawy, niezwykle istotna jest również odpowiednio dobrana załoga. Pierwsza grupa ośmiu polskich menadżerów pizzerii Domino’s Pizza, podczas pięciotygodniowego pobytu w Miami, wzięła udział w szkoleniu, gdzie pod okiem profesjonalistów poznawała tajniki przyrządzania pizzy według specjalnej receptury Domino’s.

Plany rozwoju

Plan rozwoju sieci Domino’s Pizza na polskim rynku przewiduje otwarcie w Warszawie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają subfranchisingu, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.

A to już wiesz?  Domino?s Pizza ma już dziesięć lokali!

Domino’s Pizza – marka dobrze znana na całym świecie 

Domino’s Pizza jest uznanym, światowym liderem w dostawie pizzy. Posiada własne i franczyzowe lokale w Stanach Zjednoczonych oraz w innych częściach świata. Obecnie w ramach tej sieci działa ponad 9 300 punktów zlokalizowanych na ponad 65 rynkach. W ciągu kilku ostatnich lat firma otwierała ponad 300 lokali rocznie.

Domino’s Pizza zatrudnia ponad 175 000 pracowników i ma ponad 2 000 franczyzobiorców. W skali globalnej sieć dostarcza codziennie ponad milion sztuk pizzy. W Stanach Zjednoczonych Domino’s jest trzecim co do wielkości sklepem internetowym pod względem ilości zawieranych transakcji (zaraz po Amazon i iTunes).

Źródło Domino’s Pizza. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy