Wiercimy

mPYKACZ: zbliżeniowa karta-brelok MasterCard w ofercie mBanku

Najnowszym elementem oferty kart debetowych mBanku jest limitowana edycja karty MasterCard Debit, która przybrała formę wyposażonego w technologię zbliżeniową PayPass™ breloka. Z okazji 10. urodzin, bank przygotował także konkurs, w którym Klienci będą mogli wygrać kartę.mPYKACZ to kolejna propozycja poszerzająca portfel produktowy banku. Jest to karta debetowa połączona z eKONTEM i stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów wyposażonych w technologię zbliżeniową Przeznaczona jest do dokonywania mikropłatności w technologii zbliżeniowej, czyli bez potrzeby potwierdzania transakcji kodem PIN. Karta wydawana będzie na okres 3 lat, a Klient będzie z niej mógł korzystać bezpłatnie, po uiszczeniu jednorazowej opłaty za wydanie w wysokości 39 zł.  Brelok zbliżeniowy to także kolejny element obchodów dziesięciolecia mBanku. Przygotowano konkurs dla Klientów, w którym mogą oni wygrać praktyczny gadżet z limitowanej edycji.W ramach konkursu wydanego bezpłatnie mPYKACZA zdobędzie 7 tys. Klientów, którzy dokonają największej liczby transakcji bezgotówkowych kartami mBanku. Oznacza to, że nagrody nie będą losowane
Najnowszym elementem oferty kart debetowych mBanku jest limitowana edycja karty MasterCard Debit, która przybrała formę wyposażonego w technologię zbliżeniową PayPass™ breloka. Z okazji 10. urodzin, bank przygotował także konkurs, w którym Klienci będą mogli wygrać kartę.
mPYKACZ to kolejna propozycja poszerzająca portfel produktowy banku. Jest to karta debetowa połączona z eKONTEM i stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty produktów wyposażonych w technologię zbliżeniową Przeznaczona jest do dokonywania mikropłatności w technologii zbliżeniowej, czyli bez potrzeby potwierdzania transakcji kodem PIN. Karta wydawana będzie na okres 3 lat, a Klient będzie z niej mógł korzystać bezpłatnie, po uiszczeniu jednorazowej opłaty za wydanie w wysokości 39 zł.  
Brelok zbliżeniowy to także kolejny element obchodów dziesięciolecia mBanku. Przygotowano konkurs dla Klientów, w którym mogą oni wygrać praktyczny gadżet z limitowanej edycji.
W ramach konkursu wydanego bezpłatnie mPYKACZA zdobędzie 7 tys. Klientów, którzy dokonają największej liczby transakcji bezgotówkowych kartami mBanku. Oznacza to, że nagrody nie będą losowane wśród uczestników konkursu, ale przyznawane w zależności od sumy zebranych punktów.
Zgodnie z zasadami konkursu, każda płatność bezgotówkowa, dokonana między 1 grudnia br. a 31 stycznia 2011 r., o wartości wyższej niż 5 zł zamieniana jest na 1 punkt, każda płatność zbliżeniowa – 2 punkty.  
W konkursie udział biorą transakcje bezgotówkowe dokonane wszystkimi kartami mBanku, a więc nie ma znaczenia, czy jest to karta debetowa czy kredytowa a także czy jest to karta Visa czy MasterCard.
Obecny konkurs nawiązuje do popularnej Kartomanii mBanku – loterii, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród Klientów. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach zarejestrowało się ponad 200 tys. osób, które zwiększyły swoją aktywność w dokonywaniu płatności bezgotówkowych średnio o kilkanaście procent.
Klienci mBanku to osoby, które chętnie testują nowe rozwiązania technologiczne. Należą także do grona najbardziej zaawansowanych użytkowników kart debetowych i kredytowych w Polsce – mówi Adam Miziołek, naczelnik wydziału produktów podstawowych w mBanku. Dlatego postawiliśmy na taki rodzaj gratyfikacji w najnowszym konkursie promującym ideę rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w kraju – dodaje Miziołek.
mPYKACZ z technologią MasterCard PayPass to znacznie wygodniejsza i bezpieczniejsza alternatywa dla gotówki. Wierzę, że to innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i potencjalnych Klientów mBanku. Mam nadzieję, że korzystając z mPYKACZY w trakcie  codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką – mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager oddziału MasterCard Europe w Polsce.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.

A to już wiesz?  Gimnazjaliści wiedzą jak jeść zdrowo i na tym koniec

mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy