Wiercimy

BRE Bank razem z Forbes?em w TVN24

BRE Bank został partnerem programu telewizyjnego realizowanego na antenie stacji TVN24 we współpracy z prestiżowym miesięcznikiem „Forbes”. Program wystartował 8 kwietnia br. Nowy magazyn podejmuje tematykę ekonomii i biznesu, w tym finansów osobistych dla najbogatszych. Współpraca przy realizacji programu to kolejny krok w realizacji strategii promocyjnej usług Private Banking BRE Banku. Program nosi tytuł „Biznes z każdej strony”. Podobnie, jak miesięcznik „Forbes” jest skierowany do menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz biznesmenów. Grupa docelowa to właśnie potencjalni klienci BRE Private Banking – osoby o wysokim statusie finansowym, dynamiczne, aktywne, otwarte na światowe trendy, które przy pomocy wykwalifikowanych ekspertów finansowych pragną efektywnie pomnażać swój majątek przez inwestycje.20-minutowy magazyn będzie emitowany w soboty ok. 18.40, a powtórki w niedziele o godz. 18.40 i 24.10. Przed i po każdej emisji programu oraz przy zwiastunach pojawią się billboardy sponsorskie BRE Private Banking.Program składa się z czterech niezależnych felietonów filmowych. Dwa z nich podsumowują aktualne wydarzenia dotyczące problematyki

BRE Bank został partnerem programu telewizyjnego realizowanego na antenie stacji TVN24 we współpracy z prestiżowym miesięcznikiem ?Forbes?. Program wystartował 8 kwietnia br. Nowy magazyn podejmuje tematykę ekonomii i biznesu, w tym finansów osobistych dla najbogatszych. Współpraca przy realizacji programu to kolejny krok w realizacji strategii promocyjnej usług Private Banking BRE Banku. 

Program nosi tytuł ?Biznes z każdej strony?. Podobnie, jak miesięcznik ?Forbes? jest skierowany do menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz biznesmenów. Grupa docelowa to właśnie potencjalni klienci BRE Private Banking ? osoby o wysokim statusie finansowym, dynamiczne, aktywne, otwarte na światowe trendy, które przy pomocy wykwalifikowanych ekspertów finansowych pragną efektywnie pomnażać swój majątek przez inwestycje.

20-minutowy magazyn będzie emitowany w soboty ok. 18.40, a powtórki w niedziele o godz. 18.40 i 24.10. Przed i po każdej emisji programu oraz przy zwiastunach pojawią się billboardy sponsorskie BRE Private Banking.

Program składa się z czterech niezależnych felietonów filmowych. Dwa z nich podsumowują aktualne wydarzenia dotyczące problematyki ekonomiczno-finansowo?gospodarczej. Kolejne to kontynuacja tematu podjętego w miesięczniku ?Forbes? oraz. felieton o tematyce ?life-stylowej?. Materiały do programu przygotowują wspólnie dziennikarze Forbes?a i TVN24.

Zaangażowanie BRE Banku w nowy projekt Forbes?a i stacji TVN24 to konsekwencja realizowanej od początku 2006 roku przemyślanej strategii komunikacyjnej usług Private Banking. W marcu BRE Bank był partnerem Listy 100 najbogatszych Polaków według Forbes?a. Również w innych mediach kładł nacisk na promowanie usług dla klientów bankowości prywatnej. 

W kampanii promocyjnej Bank przede wszystkim podkreśla inwestycyjny charakter BRE Private Bankingu oraz wyróżniające go na rynku podejście do klienta. Bank zaprasza do współpracy klientów nie tylko po to, aby bezpiecznie przechować posiadane przez nich depozyty, ale przede wszystkim dlatego, aby je pomnożyć. Istotą usług BRE Private Banking jest specjalistyczne doradztwo, połączone z obsługą o najwyższym standardzie oraz możliwością skonstruowania niemal dowolnego produktu finansowego, ?szytego na miarę? konkretnego klienta. Osoby korzystające z usług BRE Private Banking mogą wybierać najodpowiedniejsze dla siebie rozwiązania z listy 600 produktów Grupy BRE Banku oraz dostawców zewnętrznych, także zagranicznych. W ten sposób mechanizm otwartej architektury produktowej Banku umożliwia Klientom dostęp do wszystkich najlepszych produktów i rozwiązań inwestycyjnych oferowanych na rynkach finansowych.

A to już wiesz?  Wygraj Dom dla Złotej Rybki

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy