Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Herbata na zimę, czyli przedświąteczna radiowa akcja TEEKANNE i konkurs z Adamem Małyszem na Facebooku

Herbata na zimę, czyli przedświąteczna radiowa akcja TEEKANNE i konkurs z Adamem Małyszem na Facebooku
HERBATA NA ZIMĘ! Pod tym hasłem firma TEEKANNE Polska promuje swoje świąteczne atrakcje dla fanów aromatycznej herbaty! Jedną z nich jest konkurs na falach stacji ANTYRADIO, drugą- gra MEMORY z Adamem Małyszem w roli Jokera na firmowym profilu w serwisie Facebook. Aromatyczne i smakowite paczki będzie można wygrać codziennie na antenie ANTYRADIA od 17 do 21 grudnia, natomiast prezenty od firmy TEEKANNE i Adama Małysza na Facebooku aż do Wigilii 24 grudnia.Problem prezentów pod choinkę dla najbliższych został rozwiązany. Słuchacze Antyradia i smakosze mieszanek herbacianych TEEKANNE  mają szansę zdobyć podarunki dla całej rodziny, o ile prawidłowo odgadną zawartość tzw. „Worów Mikołaja”. Zadanie to mają ułatwić podpowiedzi samego świętego Mikołaja, który do studia Antyradia przybył prosto ze śnieżnej Laponii; Zadanie utrudniają jednak zarówno prowadzący jak i Mikołaj naprowadzając słuchacza na trop jedynie słowami „tak” oraz „nie”.- Atmosfera świąt to doskonała okazja do spotkań przy filiżance aromatycznej herbaty – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE Polska

HERBATA NA ZIMĘ! Pod tym hasłem firma TEEKANNE Polska promuje swoje świąteczne atrakcje dla fanów aromatycznej herbaty! Jedną z nich jest konkurs na falach stacji ANTYRADIO, drugą- gra MEMORY z Adamem Małyszem w roli Jokera na firmowym profilu w serwisie Facebook.

<

p>
Aromatyczne i smakowite paczki będzie można wygrać codziennie na antenie ANTYRADIA od 17 do 21 grudnia, natomiast prezenty od firmy TEEKANNE i Adama Małysza na Facebooku aż do Wigilii 24 grudnia.Problem prezentów pod choinkę dla najbliższych został rozwiązany. Słuchacze Antyradia i smakosze mieszanek herbacianych TEEKANNE  mają szansę zdobyć podarunki dla całej rodziny, o ile prawidłowo odgadną zawartość tzw. ?Worów Mikołaja?. Zadanie to mają ułatwić podpowiedzi samego świętego Mikołaja, który do studia Antyradia przybył prosto ze śnieżnej Laponii; Zadanie utrudniają jednak zarówno prowadzący jak i Mikołaj naprowadzając słuchacza na trop jedynie słowami ?tak? oraz ?nie?.

– Atmosfera świąt to doskonała okazja do spotkań przy filiżance aromatycznej herbaty ? mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE Polska ? dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w konkurs Antyradia, stacji z grupy Eurozet, która zdobywa coraz większą popularność wśród słuchaczy. Cały czas trwa też nasz świąteczny konkurs MEMORY z Adamem Małyszem na Facebooku. A my zachęcamy do smakowania naszych sezonowych nowości i jak największej ilości spotkań z bliskimi w Święta ? dodaje Fijałkowska.

W paczce ufundowanej przez markę TEEKANNE znajdziemy m.in. świąteczny box zawierający sześć różnych smakowych mieszanek herbat, idealnych na zimowe wieczory ? ?Magic Winter Collection?. Oprócz tego zwycięzcy będą mieli okazję zasmakować sezonowych nowości TEEKANNE. Dotychczasowa kolekcja czarnych herbat TEEKANNE została wzbogacona  o pozycję o wyjątkowo wyrazistym i mocnym smaku, zapachu oraz charakterze, czyli ?Nero? oraz aromatyzowaną owocami leśnymi ?Forest Fruits?. W ?Ginger Lemon?  prym wiedzie woń imbiru oraz cytryny, natomiast w ?Green Tea Cranberry ? Raspberry? smak maliny i żurawiny. Rozgrzewające właściwości miodu, poparte odświeżającą miętą, odnajdziemy w ?Mint & Honey?. Mocnym debiutem tego sezonu jest również ?Magic Apple?, czyli unikatowa i wykwintna mieszanka herbatek owocowych, którą tworzą jabłko i cynamon z dodatkiem hibiskusa, liści słodkiej jeżyny oraz owocu dzikiej róży. Prezenty w worze świętego Mikołaja – przy regularnym piciu herbaty – powinny wystarczyć na prawie 2 lata!

A to już wiesz?  Pij herbatę TEEKANNE na zdrowie


Herbatanazime.pl
to dedykowany tej akcji interaktywny serwis www, ułatwiający nawigację wydarzenia, którego punktem kulminacyjnym jest możliwość wygrania zimowych herbat TEEKANNE. Prezentuje nowe smaki marki oraz dostarcza szczegółowych informacji na temat kampanii na falach Antyradia i na Facebooku. 

Źródło TEEKANNE Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy