Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

MODO domy mody ? powstaje nowe centrum inspiracji

W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody - pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 r.Na powierzchni 16 tys. metrów kwadratowych renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu butików, w strefach odpowiadających  na potrzeby różnych grup klientów. MODO domy mody wyróżnią się na tle tradycyjnych galerii handlowych ogromnym wyborem ubrań najwyższej jakości z portfolio znanych marek  oraz brakiem  wielkopowierzchniowych sieci i outletów.MODO domy mody charakteryzują się zupełnie nową koncepcją aranżacji powierzchni handlowej.Idea opiera się na analizie potrzeb najemców i klientów, z której wynika, że  poszukują oni nowości rynkowych, wyjątkowości i niepowtarzalności.MODO domy mody cechuje  innowacyjny, zoptymalizowany podział powierzchni na strefy dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów. W strefach Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu) znajdą się butiki

W Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej 22 powstaje MODO domy mody – pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego, którego otwarcie planowane jest na jesień 2015 r.

Na powierzchni 16 tys. metrów kwadratowych renomowane marki z branży modowej zaprezentują swoją ofertę w 350 butikach. Nowa koncepcja sprzedaży polega na utworzeniu jednego miejsca dla wielu butików, w strefach odpowiadających  na potrzeby różnych grup klientów. 

MODO domy mody wyróżnią się na tle tradycyjnych galerii handlowych ogromnym wyborem ubrań najwyższej jakości z portfolio znanych marek  oraz brakiem  wielkopowierzchniowych sieci i outletów.

MODO domy mody charakteryzują się zupełnie nową koncepcją aranżacji powierzchni handlowej.

Idea opiera się na analizie potrzeb najemców i klientów, z której wynika, że  poszukują oni nowości rynkowych, wyjątkowości i niepowtarzalności.

MODO domy mody cechuje  innowacyjny, zoptymalizowany podział powierzchni na strefy dostosowane do potrzeb poszczególnych grup klientów. W strefach Pop Fashion (mody popularnej), Brand Fashion (wiodących marek) i Art Fashion (designu) znajdą się butiki różnych branż modowych, które nie są dostępne w innych centrach. Strefy te nie będą od siebie odseparowane, lecz będą się przenikały, współistniały.

MODO domy mody nie powiela sieciowych kolekcji, lecz skupia projektantów, producentów, importerów i stylistów, którzy tworzą rynek modowy. Inwestor do udziału w przedsięwzięciu zaprasza firmy, które chcą pokazać niepowtarzalną pozasieciową ofertę w atrakcyjnej lokalizacji z ogromnym potencjałem klientów.

 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło DTZ. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Kredyty ze środków Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy