Wiercimy

W mBanku pora na Androida

W mBanku pora na Androida
Największy bank internetowy kontynuuje rozwój narzędzi bankowości mobilnej. Tym razem, po wprowadzeniu lekkiej wersji serwisu transakcyjnego oraz nowych aplikacji na urządzenia Apple, przedstawia klientom aplikację na telefony wyposażone w popularny system Android. mBank kontynuuje zapowiedziany rozwój usług bankowości mobilnej, przedstawiając klientom aplikację dedykowaną na smartfony wyposażone w system Android. Pozwala ona na wygodne korzystanie z banku przez komórkę lub tablet oraz wykonywanie najważniejszych operacji.Aplikacja pozwala na wygodne i bezpieczne korzystanie z rachunku osobistego oraz innych produktów posiadanych w banku. Za jej pośrednictwem można wykonać najważniejsze operacje, czyli sprawdzić stan i historię rachunków, pobrać szczegóły dotyczące posiadanych kredytów, lokat i inwestycji, a także przelać pieniądze do zdefiniowanego odbiorcy, spłacić kartę kredytową lub doładować telefon komórkowy. Dodatkowo, klienci mają do dyspozycji wyszukiwarkę bankomatów i wpłatomatów, notowania funduszy inwestycyjnych oraz kursy walut.Jak wynika z raportu Internet Standard „Mobile 2011”, w Polsce funkcjonuje już ponad milion tego typu urządzeń, a udział

Największy bank internetowy kontynuuje rozwój narzędzi bankowości mobilnej. Tym razem, po wprowadzeniu lekkiej wersji serwisu transakcyjnego oraz nowych aplikacji na urządzenia Apple, przedstawia klientom aplikację na telefony wyposażone w popularny system Android.

<

p>mBank kontynuuje zapowiedziany rozwój usług bankowości mobilnej, przedstawiając klientom aplikację dedykowaną na smartfony wyposażone w system Android. Pozwala ona na wygodne korzystanie z banku przez komórkę lub tablet oraz wykonywanie najważniejszych operacji.

Aplikacja pozwala na wygodne i bezpieczne korzystanie z rachunku osobistego oraz innych produktów posiadanych w banku. Za jej pośrednictwem można wykonać najważniejsze operacje, czyli sprawdzić stan i historię rachunków, pobrać szczegóły dotyczące posiadanych kredytów, lokat i inwestycji, a także przelać pieniądze do zdefiniowanego odbiorcy, spłacić kartę kredytową lub doładować telefon komórkowy. Dodatkowo, klienci mają do dyspozycji wyszukiwarkę bankomatów i wpłatomatów, notowania funduszy inwestycyjnych oraz kursy walut.

Jak wynika z raportu Internet Standard „Mobile 2011”, w Polsce funkcjonuje już ponad milion tego typu urządzeń, a udział Androida na rynku mobilnych systemów operacyjnych wynosi ponad 17 proc. i plasuje ten system na drugiej pozycji pod względem popularności.

  • Udział posiadaczy smartfonów wśród naszych klientów dynamicznie rośnie. Obecnie już ok. 40 proc. klientów korzystających ze stron mBanku przez komórkę, wykorzystuje do tego nowoczesne telefony – komentuje Rafał Borkowski, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych, odpowiedzialny za wdrażanie kolejnych usług bankowości mobilnej. – Statystyki logowania do lekkiej wersji serwisu transakcyjnego banku pokazują także, że jedną trzecią wszystkich odsłon wygenerowały urządzenia wyposażone w system Android. Spodziewamy się również, że zainteresowanie systemem Google będzie dalej rosnąć, stąd nasz krok w kierunku rozwoju aplikacji dla przyszłych i obecnych użytkowników tego systemu. W związku z popularyzacją Androida spodziewamy się także rosnącej liczby użytkowników bankowości mobilnej mBanku – dodaje Borkowski.
A to już wiesz?  Edelman wspiera firmę Coca-Cola w kampanii wizerunkowej ?Choice?

Borkowski upatruje popularności systemu Android w znacznym zróżnicowaniu urządzeń wyposażonych w ten system oraz polityce operatorów komórkowych, którzy oferują smartfony z Androidem już od 1 zł. – Na korzyść tego systemu wpływa z pewnością fakt, że funkcjonuje on w urządzeniach trzech rynkowych potentatów, czyli Samsunga, HTC oraz LG. Oferują oni urządzenia z wyższej półki, ale także te, na które klient nie musi przeznaczać dużych kwot. Dzięki temu coraz więcej klientów ma dostęp do zaawansowanych rozwiązań mobilnych – komentuje Borkowski.

Rozwiązania bankowości mobilnej to nie nowość w mBanku. Lekką informacyjną stronę banku udostępniono już w 2009 r., natomiast pierwsza wersja aplikacji informacyjnej na iPhone’a powstała w 2010 r. Dzięki niej klienci mieli dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji z banku.
Rok później przedstawiono lekką wersję serwisu transakcyjnego. Aktualnie korzysta z niej ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Z początkiem IV kwartału br., udostępniono aplikację na iPhone’a oraz pierwszą w kraju dostosowaną do wymagań sprzętowych aplikację na iPada. Obie są nie tylko oceniane jako jedne z najlepszych aplikacji finansowych w polskim AppStore, ale także cieszą się dużym zainteresowaniem. Od chwili wprowadzenia pobrało je 27 tys. osób.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy